shoppat idag:)

Nej men hej kära blogg! Mår ni bra? Det gör jag :)
Idag har jag shoppat, vilket är något jag SÄLLAN gör med nöje! Men, ibland blir jag sugen på att shoppa! Som idag.. Med mig hem följde följande:

1 par skor från Din Sko
1 kavaj från
Werehouse
1 hatt från
Werehouse
2 Dependlack från
Cubus
1 sjal från
Cubus
1 t-shirt från
Miss J
2 presenter från
Pashion

Slänger upp ett par bilder också :)

Bara för att mamma och jag var på bra humör så köpte vi sushi från ICA :) Det var gott, även om jag fick ont i magen av Wasabi'n jag åt.. Inte bra.

Annars har det väl inte hänt så mycket.. Jag hade engelskaprov idag som gick rätt bra. Har svenska till nästa vecka, no, so och spanska.. Det är sånt man verkligen ser fram emot! Inte direkt..

Nej hörrni, alla vackra människor! Nu ska jag ägna mig åt tv'n en stund och sen ska jag läsa till svenskan! Jag läser Arvtagaren 2, Den Äldste. Det är uppföljaren på Arvtagaren 1, Eragon. Har väl en sådär 500 sidor kvar att läsa, ska vara utläst till den 19.. Jippi! :)

Hejdå, och ha det bra alla underbaringar, så hörs vi väl någon annan dag!

"Tua da man was here"

(Bilderna är jättesega att ladda upp, tar det sen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0