Bildbomb!


Sushin mamma och jag käkade<3

mina
Mina nya älsklingar :)

Och lite andra biler då:)
helena och cam
Camilla och Helena när vi skulle se Twilight<3

th, bec, elsi och picco
Damn, you guys ARE hot as hell!

corre söt
Är hon inte söt?<3

pippa
Filippa är också söt:)

unni
Unni är min syster på alla sätt som räknas utom i blodet<3

turid
Turid är också min syster på alla sätt som räknas utom i blodet<3

proppen
Min och Unnis katt Proppen<3

ivra
Unni och Turids hund Ivra<3

iva me
Jag och Ivra tränar på tricket "Knä", vilket går ut på att hon ska sätta sina framtassar på mitt knä. Det går utmärkt!

cappy
Min underbara hund Cappy<3

nyår
Jag firade nyår på gotland med Camilla hos Unni och Turid jag!

mer nyår
Ännu mer raketer :)

glitter
Lite suddig..

på tal om nyår
På tal om nyår.. Här är vad vi åt på nyårsafton.. Jag äter faktiskt pizza ibland ;)

Det var allt jag hade att bjuda på just nu :) Ha en bra dag, och lämna en liten kommentar innan du går :)

Tua da man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0