gurka <3

idag har vi haft en skön dag.. vi hade musik och håltimme på notimmen.. sen hade vi jumpa 30 min efter det, så altså 1.5 timmes håltimme.. så camilla och jag drog till liljan och jag köpte en ekologisk latte utan socker (viktigt!) på donken.. camilla var hungrig, so was i, så vi gick in på konsum.. så blev jag sugen på gurka när vi gick förbi gönsakerna, så jag köpte mig en gurka x) camilla köpte 3 munkar och en donut (också viktigt!) så jag kände mig nyttig ^^ sen bakade vi (heter det så? xO) pizza på idrotten (wtf??) men jag mådde illa och höll på att spy, så jag åt inget.. så lucas och jocke fick pizzan för sig själva, hur lycklig får man bli? sen åkte vi till stadsbibloteket och sprang runt där ett tag.. jag fick svindel när vi var på "tredje våningen" bleh! när vi var på bibblan blev jag hungrig så när jag hoppade av i aspudden så gick jag in på ica och köpte en kycklingklubba och en gurka! moahahaa! xD så idag har jag haft kul ^^

fast jag undrar nog när dem andra fagsen ska skriva.. kss kss kss, komsi små kissar, kom fram i solen och njut! x)

pusstua<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0