haha så jävla skön!

ni MÅSTE kolla på det här! asså det är så jävla kul så det finns inte! HAHAHAHA xD
det här är dagens låt! xD Roligare får man leta efter! haha!
 

Idag gick iaf jag, cammo, emil och kb till liljan och köpte gurka till mig ^^ vi genade över trekanten så emil fick gå först när vi skulla gå ner och upp från isen, och i kanterna, eftersom han väger mest. isen höll, som tur var! sen gick vi tillbax och hade spanska, fast inte emil och kb eftersom att dom har franska och svenskengelska.. så gjorde vi soppa i morse på hkn och den vart asgod! (go gypsyfags!) jag ska fan gå och lägga mig nu.. jag sjuukt trött! *gäsp* usch, nu ska jag käka upp min glass (carte d'or dulce de leche) och sedan fortsätta läsa på Arvtagaren 2, Den Äldste. det är uppföljaren av Arvtagaren 1, Eragon och jag läser den på svenskan.. jag rekomenderar den starkt till er fantasypeople där ute! läs den!

PussT<3

Slänger upp ett par bilder på oss bloggare ^^ kmr fler bilder senare x)

Tua
Sofie o Helena
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0