Ny blogg ^^

Nu har Tua, Helena, Camilla och Sofie startat ny blogg! Vi kommer skriva om lite smått och gott, men mest skit xD
Lite om mig: Jag heter Tua och är 15 år. Jag går i klass 9a, blommensbergsskolan. Jag gillar djur och att ha kul med mina vänner. Mina favoritserier är Heroes, House och Scrubs såklart, men vem gillar inte Scrubs? ^^

Lite annat om en annan...mig: Jag heter Camilla och är 15 år. Jag går i klass 9a, blommensbergsskolan. Jag gillar kläder...skor ofc. Jag kan inte säga att jag har några favoriter men de serier jag ser på för tillfället Terminator S.C , och lite andra.


Idag har vi haft teknik och hade askul med Rebecca (http://mongoungars.blogg.se/) och Cornelia (http://valentins.blogg.se/) Vi skrattade så vi grät och jag "blockerade smärtan" när Rebecca bet mig.. xP Vi har läxa på onsdag, torsdag och fredag?? xO Ja, det var lite om idag.. och vi hade Johan efter att han har vart pappaledig i.. typ 100 år xD Det var skoj! Han hade tydligen surfat i sverige den 20 december.. haha, ja, nu ska jag låta över till dem andra gypsyfagsen att presentera sig ^^

Jag vill direkt lägga till att vi på gypsyfags inte har något emot varken gypsys eller fags ^^

Pusshej, Tua x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0